Opps!
It seems that you're not logged in. Most of our content requires a registered account. Please click register to begin, it's quick and free.

If you're already a member please log in.

Join the forum, it's quick and easy

Opps!
It seems that you're not logged in. Most of our content requires a registered account. Please click register to begin, it's quick and free.

If you're already a member please log in.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1default Relationships and Friendships. Fri Feb 26, 2010 12:01 am

Guest



That's a forum area suggestion. I am also going to suggest, for THESE forums... a Fight Zone... Where people can go who want a fight to pick... lol like it?

Btw like my sig?

Greeno

2default Re: Relationships and Friendships. Fri Feb 26, 2010 1:25 pm

dinoboyzach2

dinoboyzach2

1. i dont see ur sig, 2. a fighting arena? or do u mean an arguing area...no comment

http://bulldogs100.wordpress.com

3default Re: Relationships and Friendships. Fri Feb 26, 2010 1:27 pm

ncoleyCP

Aqua Grabber Pilot
ncoleyCP

Fight about what? Like boxing? Because my arms are kinda dainty

4default Re: Relationships and Friendships. Fri Feb 26, 2010 1:29 pm

dinoboyzach2

dinoboyzach2

no like arguing..like penguin court..wich is somehting hed like cause hes alreayd gone into peng court with mb...he prb wants to go into court with me

http://bulldogs100.wordpress.com

5default Re: Relationships and Friendships. Fri Feb 26, 2010 5:57 pm

Master4902

Aqua Grabber Pilot
Master4902

I don't understand. y face

6default Re: Relationships and Friendships. Fri Feb 26, 2010 5:59 pm

dinoboyzach2

dinoboyzach2

oh geeze! ok heres as simple as i can make it kid...greeno porbally wants to argue with me about getting him in trouble, and argue with minybuddie for not doing something....get it now?

http://bulldogs100.wordpress.com

7default Re: Relationships and Friendships. Fri Feb 26, 2010 8:48 pm

Geoff

Founder
Geoff

Greeno, No, not gonna happen. But Forumotion does have a friend system. I'll look into it.


Welcome to MSF Community Forums
Relationships and Friendships. 2dkmtxw
http://www.msfforums.forumotion.net

8default Re: Relationships and Friendships. Fri Feb 26, 2010 8:49 pm

CarlyHeart1

Aqua Grabber Pilot
CarlyHeart1

I understand it.
But I don't really like the idea... sorry...

9default Re: Relationships and Friendships. Fri Feb 26, 2010 9:23 pm

Guest



well you might not get it but i dont either Laughing Face

10default Re: Relationships and Friendships. Sat Feb 27, 2010 3:42 am

Master4902

Aqua Grabber Pilot
Master4902

Okay, I understand now. smiley

11default Re: Relationships and Friendships. Sat Feb 27, 2010 11:12 pm

Guest



lol thx. The last ppart about the fight was a joke though.. lol

12default Re: Relationships and Friendships. Sun Feb 28, 2010 1:00 am

Pjor1

Trainee Moderator
Pjor1

i dont want fights =(


Welcome to MSF Community Forums
Relationships and Friendships. R7ugiu
http://pjor1showsandfilms.wordpress.com/

13default Re: Relationships and Friendships. Sun Feb 28, 2010 8:18 am

dinoboyzach2

dinoboyzach2

apparantly greeno wants to fight though..geeze penguin court on me? geeze!

http://bulldogs100.wordpress.com

14default Re: Relationships and Friendships. Thu Apr 08, 2010 6:05 pm

Pjor1

Trainee Moderator
Pjor1

yeah! wut he said ^^^^^^^^


Welcome to MSF Community Forums
Relationships and Friendships. R7ugiu
http://pjor1showsandfilms.wordpress.com/

Sponsored content



View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum